جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پروژه عیب‌یابی شبکه PROFIBUS کارخانه لوله سازی

شرکت کیان پرشیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران با بهره وری از بروزترین تکنولوژی های روز در خطوط تولید خود توانسته بخض قابل توجهی از نیاز بازار داخلی و خارجی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

دسـتاوردهای پـــروژه

شناسایی نقط حساس
و آسیب پذیـر شبکه

به سبب انجام تست های مربوط نقاط حساس
و آسیب پذیر شبکه شناسـایی و جهت اعـمال تغییرات و جلوگیری از توقفات آتی به واحد های مربوطه ارائه گــردید.

جلـوگیری از تلفـــات
و رفع خطا در شبکه 

به سبب رفع خطای شبکه پروفیباس
و جلوگـیری از تـوقــف خـط تولیــد

آمـوزش پرسـنل
واحد تعمیرات و نگهداری

ارائه آموزش‌های کاربردی درخصوص نحوه نصب و انتخاب تجهیزات جهت جلوگیری از خطاهای شبکه

 

شــرح پروژه 

صنایع تولید لوله و پروفیل یکی از اصلی ترین و مهم ترین صنایع زیر مجموعه تولیدات فولاد به شمار میروند که تولیدات این صنایع نقش بسزایی درکیفیت و ماهیت پروژه های ساختمانی، صنعتی، انتقال نفت، گاز و آب دارند.

شرکت کیان پرشیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران با بهره وری از بروزترین تکنولوژی های روز در خطوط تولید خود توانسته بخش قابل توجهی از نیاز بازار داخلی و خارجی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

سیستم کنترل دستگاه لوله 14 اینچ این شرکت بعنوان یکی از اصلی ترین بخش های تولیدی این مجموعه، در فواصل زمانی نامشخص دچار اختلال در عملکرد شده و تمامی بخش های دستگاه را مختل می کرد که این موضوع باتوجه به قطعی برق درفواصل گرم سال و نیاز شدید تولید حداکثری در زمان های تولید، موجب ضرر و زیان شدید این مجموعه تولیدی می شد.

بعد از بررسی های  به عمل آمده توسط نفرات فنی و اطلاعات حاصل شده از PLC دستگاه، منشا خطا ناشی از ایرادات شبکه پروفیباس ارزیابی و نتیجه گیری شد اما پس از بروز رسانی و تعویض تجهیزات شبکه، همچنان خطا باقی و علت و محل خطا در شبکه غیر قابل شناسایی و رفع بود.

تیم فنی شرکت سناکو با تکیه بر تجربه و دانش تخصصی شبکه، بهمراه تجهیزات عیب یابی شبکه پروفیباس برند Indu-sol در کمتر از یک روز خطاها و مشکلات شبکه پروفیباس این دستگاه را شناسایی و راهکارهای حل مسئله را به تیم فنی این مجموعه ارائه کردند که بعد از رفع خطاهای موجود، دستگاه مذکور بدون هیچ خلل و توففی درحال تولید لوله با سطح مقطع 14 اینج می باشد.

محصولات مرتبط با پــروژه

ست عیباب و آنالیز شبکه پروفیباس

 

 

ریپیتر کامپکت پروفیباس      

تکنولوژی حذف نویز و پایدارسازی شبکه از طریق بازسازی سیگنال

قابلیت نصب بجای کانکتور پروفیباس در شبکه

پوشش دهی تا فاصله 1KM

ریپیتر پروفیباس ،MultiRepeater 6-way 

ریپیتر-هاب شبکه پروفیباس با قابلیت توسعه شبکه تا 6 سگمنت

تسهیل خطایابی شبکه از طریق LED تشخیص وضعیت برای هر سگمنت

 

کانکتور تشخیص وضعیت پروفیباس

دارای سه LED تشخیص وضعیت

دارای پوشش فلزی بدنه

FLEXtra® PROFIBUS profiPoint